هاي أنا اسمي ياسمين عمري عشرين طالبه وبحب الجنس بشكل يهوس ودايما متعتي بتكون مع نفسي بشكل عادي زي كل البنات من أول الدعك لحد ما بقي الموضوع متطور معايا شويه ولأني بنت بنوت كانت متعتي الوحيده هي اللعب من فوق الكلوت وبعد شويه بقت المداعبه بالأصابع المهم وصلت أني بقيت أدخل صباعي في خرم طيزي وبحركة والتانيه بقت متعتي بتزيد وكل مرة بحاول أطور أسلوبي في المتعه ومع ظهور الألعاب الجنسيه حصلت علي لعبه خاصه بحجم معقول وفضلت استخدمها بشكل سري ومع نفسي لأني بنام بغرفتي لوحدي وبصراحه كنت بستمتع بيها مع قرائة أحداث قصه مثيرة وتنتهي متعتي بمجرد دخول لعبتي لخرم طيزي بعد دهانها بالجيل لتسهيل دخولها وكنت بمارس اللعب بشكل مستمر وخصوصا قبل النوم ومرات أول ما أقوم من نومي وحسب حاجتي المستمرة لتفريغ الطاقه الجنسيه وبصراحه كنت بنام من غير هدوم ما عدي الكلوت واللي دايما بيكون غرقان من نزول شهوتي لمجرد مابشوف منظر مثير واستمر الحال علي كده لغاية اليوم ده واللي فعلا متعتي فيه كانت أضعاف متعتي مع نفسي وفي اليوم ده قررت أزور صاحبتي الوحيده اللي تعرف عني كل تفاصيل حياتي لأنها صاحبتي من زمن الطفوله وكنا بنحكي لبعض علي كل حاجه حتي أساليب المتعه من غير ضرر ولأني ممشوقة القوام وأردافي ممتلئه وصدري مناسب لحجم أنوثتي وشكلهم بجد مغري جدا وتفوق عني رانا بجمال صدرها لدرجة أني شخصيا بتمني أرضعهم لأني بحب البزاز موت واليوم ده خرجت في زبارة لرنا ورحت عندها في البيت وبعد وصولي بدقايق خرج أخوها وسلم عليا وفضل يخرج ويسيبنا براحتنا خصوصا أنه عايش في البيت مع رنا وأهلهم مسافرين وبعد شويه قمت اعمل نيسكافيه ودخلت المطبخ بعد ما سألت رنا تشربي معايا قالت طبعا ووصلت المطبخ وبدأت اعمل النيسكافيه بالآله اليدوية وبعد ما مسكت ماكنة النيسكافيه شد انتباهي درجه رعشتها في أيدي وفكرت احطها علي كسي واشوف تأثيرها أيه وخصوصا لأنها بيد مسلوبه تشبه العضو الذكري بس علي أصغر شويه وطبعا من رعشتها علي كسي نزلت شهوتي وما حسيتش بنفسي ألا ورنا فوق دماغي وبتسألني بتعملي أيه يا شقيه ارتبكت وهي ضحكت وعملنا النيسكافيه وخرجنا نقعد في الصالة وطبعا كانت الماكنة في أيدي وبعدها طلبت رنا ندخل غرفتها تفرجني علي هدومها ا الداخليه ولأنها نحيفه عني شويه وكل ملابسها مغريه جدا طلعت كلوت حديث وطلبت مني ألبسه وحاولت أرفض وهي أصرت وطبعا لأنها لحوحه قلعت كلوتي الغرقان من شهوتي وبدأت ألبس الكلوت الجديد وهو عبارة عن خيط رفيع ومن مكان الكس قطعه مثلثه ومن غير وصف الخيط كله غطس في كسي وغطس فيه قوي وهي بحلقت بعينيها وقالت أيه ده يا موزة أنتي بجد فرس تعالي في حضني بسرعه وحضنتني وبوسه والتابيه بقينا بنمص في شفايف بعض واندمجنا لغايه ما نزلت شهوتها وبعدها طلبت تروح الحمام وهي ماشية قدامي لاحظت انها مش لابسه كلوت لأن هدومها كانت خفيفه وبعد ما رجعت فهمت انها غسلت كسها من أثر شهوتها ولأني كنت هيجت علي الآخر نمت علي السرير ونامت جنبي وبدأنا نحسس لبعض ومسكت هي بزي وفضلت ترضع فيه وبأيدي بقيت أدعك كسها لحد ما قلتلها تعبت قالتلي وانا قلتلها نريح بعض قالت ماشي بس بسرعه لأني تعبانه بجد ورجعت لوري وهي سحبت رجليها لحد صدرها وبقت قدامي زي البرواز وبقيت ببص علي كسها ومن جماله بصراحه هيجت أكتر ولونه الوردي كان حاجه تهبل وهجمت عليه بعد ماركزت علي خرم طيزها الضيق وبصعوبه ميزته من مكان كسها وكان عبارة عن ورده مرسومه في جسمها وبدأت العب بلساني وهي تتأوه وترقص بجسمها وانا ازيد في حركة لساني وهي تقول أأأأأأأأه أأأأه ااااااح اااحح يييييح ييييييح يييح أأأأأأأأه أأأأأأأأأه وانا بلحس كسها وبأيدي ماسكه حلماتها وبفركها بين صوابعي وومابين اللحس واللعب فكرت أحط صباعي في طيزها وامتعها بجد وأول ما قربته من طيزها صرخت وقالتلي لأ لأ طيزي لأ قلتلها اعملي حسابك اني مش هارتاح من غير ما تحطي صباعك في طيزي قالتلي طيب خلاص بس ألحسي كسي بس جامد جامد وفضلت الحس وكسها غرقني وهي ارتعشت كتير ومع رعشتها الكبيرة قفلت علي راسي برجليها وفضلت قافله عليها شويه وبعدها فتحت رجليها ونمت جنبها وهي مرميه جنبي وفاقده الوعي من المتعه ومن كتر هيجاني فكرت أركب علي طيازها احك كسي بيها لأنها بعد مانزلت شهوتها ونامت علي بطنها ظهر جمال طيازها أكتر بشكل جنني فعلا وركبت عليها ومن ملامسة كسي لطيازها الناعمه الطريه البيضه سخنت وبقيت بتحرك عليها زي الفرس وشفايف كسي بتبوس في طيازها وصوتها بيرن في وداني بق بق بق بك بق بق بق بق ومع سرعة الحركه بدأت احس بالمتعه فعلا وفي وسط ماأنا مستمتعه قامت هي وقالتلي انتي لسه قلتلها طبعا لسه قالتلي طب تعالي واسمعي كلامي ونيمتني علي جنبي اليمين ورفعت رجلي الشمال ودخلت رجلها من بين رجلي وبقينا عكس بعضنا وقربت لحد كسها ما لمس كسي وبقينا نتهز مع بعض كسها لازق في كسي وكأنهم بيبوسو بعض وكان الوضع ممتع وشويه وقالتلي فين الكافيه ميكر قلتلها ليه قالتلي بس هاتيها وبعدين تعرفي وكان جنبي علي طرف السربر وبمجرد ما مسكته من أيدي شغلته وحطته ما بين كسي وكسها ومع رعشته متعتنا زادت وبقينا نصرخ من المتعه وبدون وعي أأااه أأأأأأه أأأأأأأه اااااح ااااوف لحد ما نزلت شهوتنا سوي ولأني متعوده علي صباعي في خرم طيزي طلبت منها تحط صباعها وهي نسيت من متعتها وبعد شويه قلتلها أنا هاخد حمام لأني أتأخرت ولازم أمشي وخرجت من غرفتها ودخلت الحمام وبعد شويه من نزول الميه مديت أيدي أجيب شامبو الحمام لفت نظري فرشه سنان علي رف الحوض وكانت شكلها مغري بجد مدورة وتشبه الصباع المليان وفكرت أكمل بيها متعتي ومع شوية جيل عليها بقت جاهزة للعمل وشويه شويه بدأت ادخلها في خرم طيزي وانا متمتعه منها قوي وخطر في بالي أجيب رنا ونتمتع سوي وندهت عليها وقلتلها تعالي بسرعه في حاجه وجت جري وبمجرد وصولها للباب لفيت علشان تشوف الفرشه وهي داخله في طيزي وكان باين منها جوء صغير وهي شهقت لما شافت الفرشه غطسانه في طيزي وقالتلي لا ياسمين دي بتاعتي وجديده قلتلها نجيب غيرها قالتلي طب هي بتوجع قلتلها لأ طبعا دي ممتعه جدا قالتلي بجد وخلتها تمسكها وبقيت بتحرك عليها براحتي وبعد شويه قلتلها اسحبيها وسحبتها بعد ما خدت مزاجي منها وبعد كده قعدنا في البانيو ويدأنا نستحمي سوي ونلعب في بزاز بعض ونضحك من المتعه اللي حصلنا عليها وبوسه وري بوسه لحد ما قالتلي خدي مكانك قدامي وقعدنا وشنا في وش بعض وكل ركبه في وش كس وبقينا بنبوس بعض وركبنا بتدعك في أكساسنا وفضلنا كده والميه نازله فوق راسنا واحنا في عالم تاني من المتعه وبعد شويه طلبت مني رنا نقعد قصاد بعضنا وطلبت مني أعمل زيها ومدت رجلها لحد ما وصلت علي كسي وطبعا عملت زيها وبمجرد اللعب بالصوابع علي أكسسانا لقيتني رحت في عالم جديد من المتعه ولأنها خبيرة في الوضع ده كانت بتدخل صباعها في كسي بشكل مثير جدا لدرجة أني بقيت صوتي عالي وبتأوه بشكل غريب وهي تقولي بس براحه هانتفضح وطي صوتك وانا ولا هنا وكل اللي بعمله أني بقول آآآآآآه أأأأأه وراها أأأأأأح أأأأأأأأح أأأأأأوف اااااه ااااااه ااااااه وطبعا نزلت شهوتي بغزارة واترعشت جامد جدا وبعدها رفعت رجليها علي صدري وقعدت ألحس في صوابعها ونزلتها علي بزازي وحضنتها جامد وكانت رنا مغمضه عينيها من كتر متعتها وشوية وخدنا حمام جميل وكنا بنحضن في بعض ونبوس تحت الميه واحنا طايرين من المتعه وبعد الحمام خرجت ولبست هدومي وخدت منها وعد بأننا نعيد المتعه كل مرة نلاقي الفرصه وكنا كل ما نكلم بعض في التليفون نفتكر متعتنا ونتواعدعلي موعد تاني مع المتعه وبنت من وسط البنات لقيت معاها المتعه في أروع صورها وهي حبيبتي رنا
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق